ඉල්ලුමක් ඇති වීමට පදනම් වන කරුණු

ඉල්ලුම යන සංකල්පය තුළ ගැබ් වී ඇති කරුණූ හෙවත් ඉල්ලුමක් ඇති වීමට සම්පූර්ණ විය යුතු කරුණු 03කි.

  1. පාරිභෝගිකයාට භාණ්ඩය එම භාණ්ඩය සඳහා වුවමනාවක් ඇලි බව.
  2. පාරිභෝගිකයාට එම භාණ්ඩය මිල දී ගැනීමට හැකියාවක් හෙවත් ක්‍රයශක්තියක් ඇති බව.
  3. පාරිභෝගිකයා එම භාණ්ඩය මිල දී ගැනීමට සැලසුම් කොට ඇති බව.
Scroll to Top